Brother in optimizacija tiska
Brother je v lanskem letu predstavil zelo veliko pomembnih novosti, ki ga postavljajo med najbolj resne ponudnike rešitev za upravljanje tiskanja v poslovnih okoljih. V ponudbi imamo izjemne serije črno-belih in barvnih laserskih naprav v segmentu A4 za poslovne uporabnike, poleg tega pa še tri profesionalne brizgalne naprave v segmentu A3.
Vse je seveda podprto z rešitvami upravljanja tiskanja MPS (Managed Print Services), kjer je Lemit plus kot akreditiran partner. Skozi leto gremo skozi intenzivna šolanja, s čimer je zagotovljena visoka raven znanja, podpore in servisnih storitev.
Načelo pogodb MPS temelji na obračunavanju stroškov po izpisu, kar za končnega kupca predstavlja popolno transparentnost, saj plača le tisto, kar dejansko natisne. Hkrati ima končni uporabnik zagotovljeno popolno servisno storitev, tehnično podporo in rezervne dele, vse posege pa opravijo serviserji na lokaciji kupca; v primeru da ne morejo dovolj hitro odpraviti napake, zagotovijo nadomestno napravo. Za izvajanjem vzdrževanja nenehno stoji korporacija Brother, zato je končni uporabnik lahko popolnoma brezskrben.
Zakaj je Brotherjev MPS tako ugoden? Preprosto, stroške servisnih posegov, kilometrin in čas serviserja plača Brother neposredno servisnim partnerjem, zato jih ni treba dodati v ceno izpisa. Poleg tega zagotavlja za MPS posebne projektne tonerje (s kapaciteto do 20.000 strani), bobne in ostali potrošni material, ki niso na voljo na prostem trgu, njihova cena pa je bistveno nižja, kot za redni potrošni material.
Ob tem nudi celo vrsto orodij za daljinski nadzor delovanja naprav, porabi potrošnega materiala ter programsko storitev PrintSmart za zahtevnejše uporabnike, ki med drugim omogoča obračunavanje po oddelkih, uporabnikih ter določanje kvot in pravil. Različica PrintSmart Secure Pro ponuja možnost identifikacije uporabnikov na napravi, s čimer omogoča tisk na zahtevo »Pull Print« in funkcionalnost »Follow Me«, kar pomeni, da uporabnik pošlje svoje tiskalniško opravilo na tiskalniški strežnik, prevzame pa ga na kateri koli prosti napravi skladno s svojimi pravicami. Skoraj vsi modeli poslovnih naprav imajo že vgrajene čitalnike kartic (NFC), tako da tudi s tem ni dodatnih stroškov.
Brother nudi za poslovne naprave 3 leta standardne garancije na lokaciji kupca (On-Site), ob daljših pogodbah z večjim številom naprav pa tudi do pet let. Slogan »at your side« v praksi pomeni »na strani kupca«. Za zadovoljne končne kupce potrebujejo izšolane sodelavce z najvišjo stopnjo usposobljenosti, kar Lemit plus ima. Brother je edina znamka, ki ponuja tovrstno garancijo kot standard.
V program MPS se lahko vključijo vse poslovne naprave črno-belih laserskih serij L5000 in L6000, barvnih laserskih serij L8000 in L9000 ter brizgalne A3 naprave InkBenefit Professional, ki nudijo izjemno ugodno barvno tiskanje do velikosti A3. Vse naprave nudijo visoke hitrosti tiskanja do 50 strani na minuto, obojestranski tisk, mrežno in celo brezžično povezljivost ter številne dodatne predale za papir (tudi prek 2500 listov) za neprekinjeno in nemoteno delovanje. Najzmogljivejše naprave so opremljene tudi z zelo hitrimi skenerji, ki z obojestranskim skeniranjem ponujajo hitrosti celo do 100 strani na minuto. Hkrati Brother ponuja najsodobnejše rešitve tiskanja v oblaku in razne aplikacije za tiskanje iz mobilnih naprav in tako zaokroža resnično popolno uporabniško izkušnjo.
Za konec dodajmo, da je Brother pri zadnjih, novejših serijah naprav šel v drugo smer kot konkurenca in naprave niso več vedno lažje, temveč obratno, postale so težje od predhodnih, saj so ugotovili, da ja za resnično kakovostno in hitro tiskanje potrebna precej močnejša plastika in kovinske ojačitve. S tem so dosegli večjo robustnost naprav in bistveno zmanjšali možnost odpovedi. To bodo poleg uporabnikov zagotovo najbolj cenili IT-skrbniki zaradi manjšega števila intervencij.
Za vaša vprašanja v vezi z MPS pogodbo pa smo osegljivi na info@lemit.si ali 03/ 7338 203
Brother je o optimizaciji tiska pisal tudi v reviji Monitor: www.monitor.si/...